Thursday 3 June 2010

Stamp Bunga Sakura



Rakan-rakan Facebook saya mungkin ada yang masih ingat, suatu ketika saya pernah tulis status macam ni, "sedang mendesign stamp bunga sakura".

Pelanggan saya yang bernama Chooi Lin kata, tema wedding dia adalah cherry blossom. Rasa macam simple kan? Tapi saya mengambil masa beberapa hari juga untuk mencari idea yang terbaik bagaimana untuk membuat stamp yang menarik, dan sekaligus versatile.

Nah, inilah hasilnya!

Saya sendiri jatuh cinta.

:)

Chooi Lin, stamp kamu ini adalah antara projek yang paling manis buat saya!

14 comments:

Azlina Abdul said...

I love this!!! So pretty! Good job!

Syamilia said...

cantik. sukanya.... :D

nuhaz said...

cantik n sweet la...suke2 :)

Oraida_is said...

Cik, kalo saya nk temaph stamp ni cemana yek?..boleh x emel kt saya oraida_is@yahoo.com

Oraida_is said...

Cik, saya nk tempah stamp ni cemana yek?..eml kan saya di oraida_is@yahoo.com. TQ

Unknown said...

Sooo pretty!...
I would like it for my wedding card too if I'm going to married =)

Ani Abby said...

Lawanya *heart*

feltralicious said...

comeynyer..sukaaaa. ohya kotabian tadau tagazo do kaamatan..haaahhaha ntah btl ka indak ni...

Fardahila Binti Omar said...

sungguh cantik..saya jatuh cinta..... mcm nak sebijik cam gitu :) nak order boleh?

Soulie said...

mangooo! saya sangat suker design nie! sakura is soo romantic

Bella Enveeus said...

Hellow. First time dropping by here dan terlihat stamp ini saya pun terjatuh cinta sekali.. Sangat cantik. :)

Restnrileks said...

Salam Jumaat Manggo.

Memang tak dinafikan, stamp bunga sakura ni memang manis dipandang.

Mudah tapi tu la, nak buat benda yang mudah tapi menarik bukannya senang.

Tahniah!!

Nor Rimah said...

cantik nyer yangg... suker laa... nak 1 gak leh x... hehehe..

btw.. rubber stamp sweetlittlecuppies yg u buat utk i tu sumer yg tgk pun suker....

Jackie 素云 said...

Hi Manggo ... just wondering do you receive order for this stamp craft ... pls drop me a message shinchan1007@hotmail.com

i just simply fall in love with ur talent and of coz ur work ... so sweeeet