Monday 14 June 2010

Love is Ageless and Evergreen

Suatu ketika, saya pernah bertanya kepada suami saya, "Kenapa tidak baca blog saya? Kalau tiba-tiba saya mati, takkanlah masa itu baru nak baca?"

Jadi adakalanya saya memang menulis untuk mereka-mereka yang mengenali saya, dan juga mungkin ingin mengenali saya bila saya telah tiada kelak. Itu jugalah antara sebab kenapa terdapat perubahan tentang kandungan blog saya akhir-akhir ini. Mereka yang telah lama mengikut blog ini, mungkin perasan.

So to this one specific man (you know who you are), this song is dedicated especially for you.




p/s: It's okay if you don't have time to read my blog dear, I understand.

:)

4 comments:

Edi said...

sedih je mango.. nape ni?

camera dah hantar servis eh.. mesti lama kan? sbb kena hantar kl bagai.. adui... beli drybox la.. yg kecik cukup.

mangosteenskin said...

Tak ada apa2 kak edi, cuma sometimes I think kita memang tak ada masa nak expresskan certain things dalam hidup kita, ataupun atleast tell a person that we always think of them. In reality, Mango sebenarnya tak pandai nak keep in touch selalu dengan orang yang jauh, dan tak juga pandai show attention kepada yang dekat. Jadi sedikit sebanyak mungkin blog boleh membantu. They can always come to read what I'm up to anytime they free.

Haah, kamera dah hantar ke kedai yang offer servis kamera jumaat lepas. Dia siap kata lagi tak jamin berapa lama, plg cepat pun sebulan setengah tupun dia tak berani nak bagi hope sebab semuanya bergantung kepada pusat servis kat kl. Mango mmg tak pernah dgr pasal drybox ni, looking forward utk tahu lebih lanjut pasal benda ni. Thanks so much kak edi!

Edi said...

husband kak edi ade satu drybox kat rumah itu yg kak edi tau tu.. dia simpan semua camera and lense dia dlm tu.. mmg udara dlm tu dry la (dah nama pun drybox.. haha) so fungus susah nak lekatla kot.. pakai letrik. tp x banyakla.

duduk sana mmg susah nak hantar servis camera. terpakselah bersabar ek..

samalah kiter, x pandai nak express feelings esp kat org2 yg kiter sayang. tp at least kita berusaha ye dak?! hehe.. take care!

diyadeary said...

mango,
i read each of your post. just komen tu tak... pernah tapi jarang..

all the hugs for you from ipoh..

take care..