Tuesday 18 May 2010

Kursus Sewerage



So far so good. Tapi hari ini pakcik yang duduk di sebelah saya tertinggal alat bantu dengar. Lain saya tanya, lain yang dia jawap. Last-last saya jawap soalan saya sendiri.

Saya ada tanya satu soalan bonus pada dia, "Uncle, itu alat boleh kuatkan volume kan? Jadi kalau orang di hujung sana berbisik-bisik, Uncle boleh kuatkan volume dan dengar apa yang dia cakap kan?

Hahahaha. "Boleh", dia kata.

*************************************************************************************

Esok, kami akan membina manhole dan septic tank. Syukurlah bukan kerja unclogging paip kumbahan yang tersumbat atau menyedut najis dari tangki taik.

p/s: Ya. Tahi pun boleh jadi duit.

5 comments:

euphoria said...

membina manhold and septic tank? guna mesin atau dgn tangan? hikhik

'Asyida said...

bravo manggo!! iron lady sungguh~ -cida-

Nama aku Ijan said...

Hahaha...aku suka baca!!

mrs sweet lola said...

bia btol.ni dah mcm mike rowe.ley wat versi msian plak.ehhe

Faisal Admar said...

haha, maybe nak cari duit selain tahi kot! :D