Wednesday 13 February 2008

Peti Karun-Marun


Kotak kayu ni aku beli beberapa tahun lepas di kedai 2.00. Brown finish tu sebenarnya cuma watercolor yang disempurnakan dengan varnis lutsinar. So memandangkan aku x mampu beli arcrylic paint tu semalam, aku x keluar dari kedai tu dengan tangan kosong. Aku sukaaaaa sangat gold-paint marker ni. So tunggu apa lagi. Mau bagi hadiah valentine tidak semestinya yang mahal. DIY lah. Hehe.

p/s: Lily aku masih tengah pikir macamana mau decorate kotak kayu yang ko bagi aku 3 tahun lepas tu.

3 comments:

Anonymous said...

Cantik ooo... kotak tu!!! Kreatifnya ko ni...Suka aku tgk kotak dan decoration yang ko buat tu. Terus berubah wajah jadi mcm kotak mahal.

Restnrileks said...

yup..agree ngan lily... sentuhan sket jerr dah boleh jadi menarik... ni laaa namanya...from "waste to wealth"..from rm2 kalo dijual balik sure boleh tinggi balik harga..huhuhu

syabas manggo yerr..

mangosteenskin said...

thank u lily. semalam aku kasi sama mr. bos dia ingat aku beli kotak baru.

ya rizal, sebab tu dalam rumah aku ni banyak sampah. hehe. waste pun disimpan.

aku suka betul nama mangosteenskin ni. kalau guna bahasa inggeris org selalu panggil mango. kalau guna bahasa melayu orang panggil manggis. hehe. ko pula panggil aku manggo. manggis bukan mangga pun bukan. hehe.