Friday 27 March 2009

Hi and Hello

This is my hubby and me, saying "Hi!" and "Hello!". We sounded like teletubbies (having ourself stuck on moist chocolate topping, who wouldn't?)

Special cupcakes for our anniversary. I had so much fun decorating them myself! I love you, honey! And Thank you Kak Ita of Guladanmentega, for baking those yummy cuppies!

Just helping my husband to write out the words for me. Hehe. I ate this one. Yum! Yum! The most delicious cupcake I ever tasted.

Hahaha!!! Actually I was just playing with buttercream in a visit to Kak Ita's house recently. And this is Naufal, Kak Ita's youngest son. He said he was drawing "earth" on the cupcakes. Aunty had a blast of time at your mama's kitchen that day, Naufal! Thank you!

10 comments:

CAHAYA said...

Err, Hi! Hello!

Now, you made me craving for cupcakes. Haha. :P

pupu said...

nyum2!!! sedapnyaaa... haha. Oh i will be in Korea for 5 years to continue my studies. My roomates both from Malaysia - Ayla (Perak) and Sherry (Miri). :) We all get the Korean govt scholarship. :)

Gula dan Mentega said...

wahhh .. lama tak dengar cite mango sejak balik ke KK ... cian demam yer !!!

glamer anak kak ita ni yek !!! hik hik ... dia dah semakin pandai melukis lately ni tawa mango ... yesterday dia lukis 'orang' ... nanti kak ita amik gambar & publish ... hi hi hi ... klu ingat ...

pls come visit kak ita lagi ya bila turun KL nanti okey ...

* dah pandai 'main' camera ... TQ

Yuzie Amir said...

wahh saya sungguh impress tgk hasil kerja tangan awak dlm blog nie.
saya brminat dgn stamp tu..kalo nak order camner yer?

mangosteenskin said...

Cahaya,

hehe...memang tempting cupcake2 yang comel ni...better jauhkan diri untuk mengelakkan godaan.

mangosteenskin said...

Pupu!

Congratulations!! i am happy for you!!

mangosteenskin said...

Kak Ita,

memang..i percaya naufal memang ada bakat melukis. mungkin mewarisi kegemaran kak ita yang suka deko2 kan!

insyaallah, panjang umur, murah rezeki kita jumpa lagi!!

ya betul, gambar2 yang kak ita amik bertambah baik! practise makes perfect kak ita! sayapun bukan pandai sangat, tapi happy dapat share ilmu ngan kak ita.

mangosteenskin said...

yuzie,

thank you sebab berminat ngan stamp ni. caranya....erm better send enquiries guna email. untuk mengelak keciciran. kadang2 kalau melalui chatbox atau komen memang pandai terlupa reply tu. hehe.

Bethany said...

Wow, those are some amazing looking cupcakes. How fun!! I love them. Your teletubbies comment really made me laugh!!!
Happy weekend,
Bethany

Unknown said...

Gosh..bukan setakat handmade stamps jee atas cupcakes pun Cik Manggis boleh lukis dengan cantekk!Alaa cutenyer all the doodling! Love it!! Oitt! Wishing both of ya' Happy Anniversary!